duminică, 14 februarie 2010

Cereale pentru bebelusi

Cerealele de la Milupa, cele cu biscuiti erau preferatele lui David si probabil ca ar mai fi si acum daca i-as mai da. Sunt intr-adevar foarte bune, nu foarte dulci si avand o consistenta cremoasa. Erau una din mesele principale ale baiatului meu incepand cu 6 luni. Am incercat si alte tipuri dar trebuia sa insist pentru a le manca. Cerealele de la Humana erau de-a dreptul aiurea, cu un gust pronuntat de chimicale. Acum ca e marisor, i-am luat cereale de la Nestle pentru juniori cu 8 cereale pentru 1-3 ani. Am observat ca ii dau pofta de mancare asa ca le folosesc cu placere ca mic dejun. Pofta buna pitici!

3 comentarii:

  1. Intr-adevar, cerealele de la Nestle sunt foarte bune. SI noi tot din acestea folosim, e adevarata pentru etapa a 3 de crestere deocamdata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aceste cereale contin multe vitamine pe care copilul nu are de unde sa le asimileze, meniul fiind prea putin diversificat. Baiatul meu nu consuma inca legume, fructe in stare cruda. Le gusta doar si le arunca, exceptie facand banana si marul. Astfel ca putini stimulenti nu strica. ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cele de la Nestle sunt mai bune ca celelalte cereale

    RăspundețiȘtergere