joi, 28 ianuarie 2010

Doua liniute..

Imediat ce am vazut cu ochii mei cele doua linii ale testului „Barza” au inceput sa-mi treaca prin cap tot felul de realitati cu care ma voi confrunta in urmatoarele 9 luni si dupa: trebuie sa-i iau patut, carut, pampersi, biberoane, sterilizator, umidificator, cantar, etc. Insa curand am realizat ca pana sa ma gandesc la ce-i va fi de folos copilului, trebuie sa ma preocupe sa-l aduc pe lume sanatos si mare. Intre noi fie vorba asa a si fost: un baietel de 4kg, 150 g si sanatos tun.
Dar sa revenim la subiect. Au inceput controalele de rutina, vizitele la ginecolog, analizele pe care recunosc ca nu le-am facut in totalitate. Si eu eram sanatoasa tun si pe deasupra luam
pastilele recomandate de d-na doctor si anume: Elevit Pronatal. Le-am luat timp de 7-8 luni fara intrerupere si chiar aveam pofta de viata. Ele contin toate vitaminele necesare unei gravide, substantele active fiind: vitamina A, clorhidrat de tiamina (vitamina B1), riboflavina (vitamina B2), nicotinamida, pantotenat de calciu, clorhidrat de piridoxina (vitamina B6), biotina, acid folic, ciancobalamina (vitamina B12), acid ascorbic, colecalciferol (vitamina D), acetat de DL-a-tocoferil (vitamina E), calciu, fier, magneziu, mangan, cupru, fosfor, zinc.
Cu o zi inainte de internare ma plimbam prin parc, mult departe de casa. Tot timpul sarcinii am fost activa din cauza ca fiind studenta nu puteam sa stau in casa prea mult: cursuri, seminarii, vizite frecvente la biblioteca si iesiri in oras cu prietena si sotul meu.
Sa-l port pe David a fost o placere iar nasterea nu mi-a dat foarte multe dureri de cap. Dupa ce am iesit din sala de nasteri pe propriile picioare am lesinat din cauza anemiei dar a doua zi dimineata eram ca noua. Auzisem de femei care au facut o cadere de calciu pentru ca bebelusul „imprumutase” o mare parte din el. In cazul meu nu a fost asa din cauza ca imi asigurasem toate vitaminele, mineralele si oligoelementele de care aveam nevoie. La inceput imi spuneam ca nu ar fi o problema sa iau toate astea din fructe, legume, peste si mai stiu eu ce dar nu e asa. Nu-ti poti lua dozele de care ai nevoie zilnic doar daca consumi alimentele ce le contin.
Prietena mea e insarcinata in 4 saptamani si deja a inceput sa ia Elevit. Il recomand tuturor mamicilor in devenire. Aveti insa grija sa cititi cu atentie prospectul si adresati-va medicului sau farmacistului. Sarcina usoara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu